BEZPIECZEŃSTWO TWOICH ZAKUPÓW GWARANTUJE TRUSTED SHOPS. SKORZYSTAJ Z BEZPŁATNEJ GWARANCJI DO 10 000 ZŁ.
Trusted Shops - bezpieczeństwo twoich zakupów

FAQ - Najczęściej zadawane pytania


1. W jaki sposób mogę złożyć zamówienie?

Zamówienia przyjmowane są tylko i wyłącznie poprzez serwis internetowy fototapeta24.pl. Indywidualne uzgodnienia dotyczące zlecenia omawiane są telefonicznie lub mailowo i potwierdzane mailowo. Instrukcja składania zamówienia znajduje się w filmie instruktażowym dostępnym na stronie serwisu. Zobacz film instruktażowy.

2. Jak znaleźć zdjęcie o określonym motywie i tematyce?

Galeria serwisu jest bardzo bogata – kilkanaście milionów zdjęć i grafik na pewno pozwoli na znalezienie tego odpowiedniego. Aby ułatwić sobie wyszukiwanie zdjęć o określonej tematyce i motywie można wysegregować zdjęcia poprzez gotowe już kategorie i podkategorie bądź poprzez wpisanie w pole „szukaj” w prawym górnym rogu strony odpowiedniego hasła.

3. Jak dokonać zamówienia na więcej niż jeden produkt?

Aby w jednym zamówieniu znalazło się kilka produktów należy po wyborze pierwszej grafiki, wpisaniu przy niej wymiarów, wykadrowaniu i kliknięciu "kup" wybrać kolejne zdjęcie i postępować analogicznie jak z pierwszym do momentu gdy wszystkie zamawiane produkty znajdą się w koszyku z napisem "Zamów".

4. Po wpisaniu własnych wymiarów grafika zmienia swój wygląd – nie widać całego obrazka a tylko jego część. Czy można zmieścić całą grafikę w samodzielnie wpisanych wymiarach?

Zmieszczenie całego zdjęcia w nowych wymiarach jest możliwe pod warunkiem, że nowo wpisane proporcje odpowiadają oryginalnym. Np. jeśli zdjęcie ma kształt kwadratu, to nie ma możliwości wpasowania go w całości w wymiar wąskiego prostokąta bez zniekształcenia grafiki. Możliwość indywidualnych zmian w grafice i jej kadrowaniu zawsze powinna zostać skonsultowana z grafikiem.

5. Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Czas realizacji zamówienia zależy od wybranej w formularzu zamówienia opcji wysyłki – czas realizacji standardowej to około 6 dni roboczych od zaksięgowania wpłaty za zamówienie; czas realizacji ekspresowej trwa do 3-4 dni roboczych od zaksięgowanej wpłaty.

6. Jaki jest koszt wysyłki?

Koszt wysyłki standardowej wynosi 19 zł, przy ekspresowej realizacji zamówienia koszt wysyłki to 89 zł.
W przypadku zamówienia obrazów, których suma dwóch krótszych boków i jednego dłuższego przekracza 300 cm, koszt wysyłki wynosi 65 zł. Natomiast gdy suma dwóch krótszych boków i jednego dłuższego przekracza 385 cm wycena wysyłki przygotowywana jest indywidualnie. Obrazy nie mogą zostać zapakowane w jedną paczkę z wydrukami na rolce, dlatego w przypadku zamówienia obrazu i innych wydruków koszt przesyłki jest podwójny.

7. Jaki jest koszt za m2 wydruku poszczególnych produktów?

Koszty poszczególnych wydruków za 1 m2 wyglądają następująco:
• fototapeta latex – 69 zł brutto
• fototapeta na flizelinie – 90 zł brutto
• fototapeta HP – 79 zł brutto
• naklejka – 62 zł brutto
• plakat – 60 zł brutto
• obraz – 165 zł brutto

Do całości kosztów zamówienia doliczany jest również koszt zdjęcia – opłaty za możliwość jego użycia do wydruku.

8. Jakie są formy płatności za zamówienie?

Są dwie formy płatności za zamówienie:
• przedpłata w formie przelewu standardowego – dane do wpłaty wysyłane są na adres mailowy wpisany w zamówieniu automatycznie po złożonym zamówieniu
• płatność PayU – bezpośrednio podczas składania zamówienia po wybraniu tej formy płatności.

9. Czy mogę zapłacić przy odbiorze?

Nie ma możliwości zapłaty kurierowi przy odbiorze.

10. Czy fototapety są odporne na ścieranie i wilgoć?

Papier na jakim drukujemy jest wodoodporny, sam wydruk natomiast nie jest odporny na wilgoć i ścieranie. Aby dodatkowo zabezpieczyć grafikę przed takimi czynnikami, wydruk należy zalaminować. Laminowanie jest usługą dodatkową dostępną w naszym serwisie.

11. Jaki jest koszt laminatu?

Koszt laminatu wynosi 30 zł/m2.

12. Czym jest laminat i w jakim celu się go stosuje?

Laminat jest bezbarwną folią matową lub błyszczącą przeznaczoną do zabezpieczenia wydruku przed wilgocią i ścieraniem.

13. W jaki sposób mogę zamówić fototapetę laminowaną?

Aby zamówić laminat należy w trakcie konfigurowania produktu zaznaczyć odpowiednią opcję - laminat "mat" lub "błysk". Zaznaczona opcja "brak" oznacza brak laminatu.

14. Czy po docięciu fototapety laminowanej laminat nie będzie się odklejał od papieru fototapety?

Laminatem pokrywana jest cała powierzchnia wydruku, więc po docięciu laminat nie będzie się odklejał.

15. Czym różnią się od siebie fototapeta i naklejka?

Fototapeta jest materiałem papierowym i do jej montażu niezbędny jest klej do tapet. Naklejka jest materiałem winylowym samoprzylepnym. Dokładny opis produktów znajduje się w zakładce Opis Produktów.

16. Przy oklejaniu jakich powierzchni najlepsza będzie naklejka, a przy jakich podłożach fototapeta?

Fototapeta jest materiałem dedykowanym do oklejania ścian. Naklejka natomiast jest odpowiednia do powierzchni gładkich takich jak szkło, fronty mebli i inne idealnie gładkie powierzchnie.

17. Jak przykleić fototapetę, a jak naklejkę?

Przykładowy opis montażu zarówno fototapety jak i naklejki znajduje się w naszym Poradniku. W razie jakichkolwiek pytań czy wątpliwości należy skontaktować się z Działem Obsługi Klienta.

18. Czy istnieje możliwość zamówienia naklejki z klejem na obrazku tak, aby przykleić ją np. pod szkło?

Zamówienie takiego rodzaju naklejki jest możliwe. Taką informację należy wpisać w uwagach klienta podczas wypełniania formularza danych osobowych. Koszt takiego wydruku to suma wyliczona przez system + koszt laminatu niezbędnego do wykonania takiego rodzaju naklejki. Wycena zawsze podawana jest indywidualnie w mailu wysyłanym po otrzymaniu takiego zamówienia.

19. W jaki sposób pakowane są i wysyłane gotowe produkty?

Przy pakowaniu naszych produktów stosujemy wyjątkowe rozwiązanie, przy którym wydruk nie styka się ze ściankami opakowania. Daje nam to pewność, że nie pojawi się uszkodzenie w trakcie transportu. Tuby, w które zapakowane są nasze produkty oznaczone są oryginalnymi naklejkami z naszym znakiem firmowym Fototapeta24.pl oraz naklejką ostrzegawczą.

20. Czy zamówione produkty można odebrać osobiście?

Odbiór osobisty jest możliwy wyłącznie po uzgodnieniu ze sprzedającym.

Wybierz zdjęcia z galerii poniżej:

Masz pytania? Zadzwoń: +48 95 78 35 100
Promocja - tylko teraz - sprawdź ile zaoszczędzisz wybierając motyw z naszych galerii.

SPECJALNIE DLA PAŃSTWA BY ZAGWARANTOWAĆ BEZPIECZEŃSTWO ZAKUPÓW PREZENTUJEMY CERTYFIKATY FIRMY HP DOTYCZĄCE MASZYNY, NA KTÓREJ DRUKUJEMY NASZE PRODUKTY. SĄ ONE W 100% BEZPIECZNE DLA ZDROWIA.
GREEN GUARD - bezpieczeństwo dla zdrowia
Zobacz opinie klienta